La achizitiile prin magazinul online douaroti.ro, daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.

POLITICA DE RETUR:

  1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct din magazinele Doua Roti, acesta putand face cel mult obiectul garantiei.
  2. Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista). 
    Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.
    Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email douaroti@yahoo.com
  3. Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs, etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
  4. In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Doua Roti isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
  5. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
  6. In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.